till Jon


Set your sniper boy!


15 kommentarer:

Snarkus sa...

Vätternrundan 1977: Tre italienska proffscyklisters framfart är kanske det man minns bäst från den 12:e Vätternrundan. Det blev också en ny rekordrunda. Dels för att deltagareantalet sköt i höjde på ett överraskande sätt, dels för att det blev den snabbaste rundan som åkts runt Vättern. En av världens främsta cykelproffs Francesco Moser med sina hjäpryttare Renato Marcetto och Claudio Betolotto hade som mål att slå Gösta Fåglums rekord på 6 timmar och 42 minuter. Trion startade redan kl. 19 från torget. Efter en fantastisk jakt och växeldragning samt en hel del pace nådde Francesco Motala på otroliga 6,23.

Simon Busk sa...

kan det vara där och då som Ronnys moser-fetish fick sin början? Jag väljer att tro det i alla fall!

ps. klockan är fyra timmar från att jag slutar jobbet och jag är SJUKT hungrig. huvudet värker osv. vad ska jag ta mig till? ds.

oldini sa...

Då borde jag ju kunna rulla in på 6,30 iaf!

Simon Busk sa...

oldini, mitt emellan fåglum och moser!

Christofer sa...

Simon: Vill du maila över typsnittet du har använt på flyern till mig?
håll ut. stå ut.

Christofer sa...

jag hittade den, så glöm allt jag sa.

Jon sa...

Ah, den har ju sånt fjantigt 700 bakhjul...

Simon Busk sa...

meh... jag har skrivit här en gång ju... flyers och affischer är på väg till malmö as we speak

Johannes sa...

Dom är inte på väg dom är här, hänger redan en på metro och snart på ett kaffe nära dig. hör av er om ni vill ha flyers och affisher.

Jon sa...

Själv fick jag mina bilder från Crimson idag.
Plus att jag har köpt mig en tom spole för super-8 filmen...

Johannes sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
oldini sa...

Jag vann, hämtade mina bilder igår!

Martin B sa...

Damn it! Jag får inte mina förrän imorgon...

Anonym sa...

jag var nog lite lat med att skicka i väg mina, men crimson är färdiga med dem så nu får vi hoppas att posten inte klantar till det bara...

/christofer

Snarkus sa...

Jag fick mina igår jag med..