Pysselkväll På Poppelgade

Måndagar är dagarna då veckan början igen, det är dagen då man måste foga sig under arbetsveckans grava anlete. Tiden då planlöst susande på hojjen är förbi, dagarna då man sida vid sida blåser rödljus och tappar bort sig på alleycats är över. Det är en dag för att vända blicken inåt och tänka över sitt liv, helt enkelt en dag för handarbete. Busken sitter ikväll och klipper flyers till katten. Johannes får en laddning på jobbet. Jag lägger in några på valda platser här i storstan. 6:e december kommer bli ett legendariskt datum!

7 kommentarer:

jens.rasmus sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
jens.rasmus sa...

gott. jag lägger gärna ett par ute på skolan. fint jobbat busken!

Simon Busk sa...

föresten jens, ring mig i veckan så tar vi en morgon fika innan skolan/jobbet. +4531TRETTIONIO62NITTIOETT så får du tag på mig... typ

Aron sa...

Häftigt! vad snögga de ser ut. Kommer ni skicka upp några till mig? (Christofer?) Isåfall kan jag lägga ut dom på Oddnumber och ta med till fixed-jammet på lördag. Å andra sidan känner nog de flesta till grejen via nätet. Jag har antecknat den 6e i almanackan. Bokade biljett igår! Hur coolt är inte det? Vissa saker får man ta sig tid och råd att göra. Ser fram emot det här! P.S Bra kört på katten i lördags hörrni! Hoppas danskarna vill ha "revansch" den sjätte. /DFL.

Aron sa...

Innan alla flygare löper slut vill jag gärna tjing-paxa en sådan och en A4 att ha på utedasset på mitt landställe. Så kan man drömma sig bort... Japp, jag samlar på biobiljetter och vykort. Blandannat. You name it - nörden har'et.

Simon Busk sa...

affischerna är i a3 storlek aron, är dasset stort nog att klara det! toppen att du vill slänga upp några i sthlm, jag har 20 stk och tänkte använda 5 stk här i köpenhamn blir det några över åker dom upp till sthlm!

Christofer sa...

Om inte Simon skickar upp några till dig kan jag skriva ut några hemma och skicka upp. Gott att du kommer ner!