när det känns som om livet ler mot dig..

så känner man vissa dagar. jag gör det idag. jag vaknade upp, efter för mycket öl, och inser att livet helt gratis har skänkt mig ett kamouflagefärgat sadelöverdrag i läder. det kan ju inte bli bättre. rumpan kommer hålla sig varm hela vintern och det italienska lädret (som egentligen är japansk plast) kommer härda ut i vinterhelvetet.
så avslutningsvis, varför ska man beställa ruskigt dyra design cykeldelar från japan när allt man behöver göra är att ta en vända runt sevedsplan och plocka upp godbitarna?

10 kommentarer:

Snarkus sa...

Jag hade en drom inatt dar nagon javligt ondskefull kille hade en mass olika sma djur - hundar, katter, kaniner, osv osv, som han stoppade i sma naetpasar och kokte levande. Sakert han som tillverkat den dar. Nu ska jag ta pa mig ett par byxor och rulla till Solde.

Jon sa...

Ett sadelskydd vävt av ondska och plågsam död.

Aron sa...

Vilken lyx och snygg är den! vad cool. Man kan säkert ha den som kepa med. Plåtade den här fyrkanten utanför pizzerian förra helgen, är du Christofer den skyldige? http://img80.imageshack.us/img80/383/dsc01966pt2.jpg själv har jag i dagarna bråkat med just mig själv om gamla läxor i polsk litteraturhistoria, döh! och konstigt nog drömde jag inatt att flera av er pistarder också satt i klassrummet och var himla engagerade. Det gav lite boost inför skriverierna! konstigt konstigt.

Aron sa...

Hittade den här på nätet, ni har säkert sett den med. Liknar din räcer Christofer http://www.sheldonbrown.com/retroraleighs/catalogs/1976/images/03-76-professional-track.jpg

trashcore sa...

gubbaröv eller alternativt kärringröv kan man väll kalla den modelen..

Johannes sa...

Det ligger sjukt mycket saker där ute och bara väntar på att hittas. Ses vi hos martin runt 4? eller 3?

Simon Busk sa...

jag söp ner mig med danskar igår, stort misstag. är astral-bakis idag, pallar inte rulla över sundet!

Martin B sa...

kom vid 4

Anonym sa...

Ni gillar läder och cyklekläder va? Vad kör ni för olja?

Christofer sa...

Aron: Nej gud nej. jag klottrar inte sådana kärleksbudskap. Sevedsplan kommer att bli det nya stureplan.

Har sätt den där cykeln innan. exakt samma färger o allt. ful-snygg-snygg typ.
Ses om någon vecka!