Lussekatten


11 kommentarer:

Snarkus sa...

Whats up, vem har riktstaellet? Jag skulle behoeva bygga klart mitt nya bakhjul

Johannes sa...

Pistarner jag har en fråga om cykel verkstad, skulle det vara något man vill lägga en 100:ing på i månaden? Säg till jag en ideé på gång om klubb lokal och verstad.

Jon sa...

Count me in!

Anonym sa...

Ni är med på Milano-sajten!
http://www.milanofixed.com/allicatto/

Snarkus sa...

Jag tror italienarna driver med ditt språkbruk Simon..

Simon Busk sa...

det tror jag med... jag tror inte riktigt dom förstår min låtsas italienska!

Mr.J sa...

Verkstad/klubb-lokal lätt! Har också gått o funderat på det. Räkna med mig

Christofer sa...

jag är också på. ska bara trolla fram en förmögenhet.

jag försökte översätta den Italienska dyngan men misslyckades fullständigt..

Anonym sa...

Det här lät ju mycket intressant, får man fråga hur lång den här lussekatten är?

PISTA MALMØ sa...

Lussekatten kommer att bjuda på utmaningar som spritstopp, helvetesgap och vindpinade sprinter mot intet. Längden på katten är dock inget som borde avskräcka någon!

/Simon "El Generalito" Busk

Simon Busk sa...

Föresten så hjälpte min resarch-team... alltså googles översättnings manick mig att förstå att italienarna var peppade på alleycatten, tills dom insåg att det var 2430 km och att man skulle hinna göra, bära och föda ett barn på tiden det tar att cykla till italien... alltså om man är småfeta fixed-cyklister som vi är...