Still not lovin'...


Watch out, polisen skjuter cyklister i veckan...

11 kommentarer:

jens.rasmus sa...

ska beställa från aebikes nu i dagarna(typ, imorgon) kolla om ni ska ha ngt. så kan vi beställa ihop. de har massor av billiga svarta longgrips tex jag har vantarna på två i a f. hör av er. mvh jens

jens.rasmus sa...

ahhhh... det blir singlespeedshop i tyskland. så "häng på låset" om det är någon som vill beställa så styr vi ihop det. skickar beställningen innan tors.
Och som sagt så är det lite fest hos mig på lör och pistarder är hjärtligt välkomna! mvh jens

Martin B sa...

lägg till ett par svarta Yoshida Champ Keirin Grips till mig Jens!

Snarkus sa...

Någon som är peppad på att provköra katten på söndag innan vi fixar med bilder och grejer?

Jon sa...

Det hade ju faktiskt varit något..
Om vi bara hade bestämt vilka som kommer vara CP:s eller inte...
Som kartan ser ut idag så är det ju alldeles för många.

Snarkus sa...

Kanske kan ta en liten get-together på lördag och preliminärspika det.

Johannes sa...

Jag är sjukt sugen på att cykla katten, kan vi inte snacka om vilka som cyklar och vilka som är funktionärer. Men det kan vi ju ta på söndag om vi kikar på kort o sånt.

Martin B sa...

jag mailade precis ut om det. check chck

Snarkus sa...

Om vi säger 15 på söndag så kan vi kolla på en deltävling i cykelcross-världscupen också! 16.11 Asper-Gavere (Bel) Start 15:00, http://www.cykelnytt.se/forum/viewtopic.php?id=17

oldini sa...

15 röstar jag också för!

Anonym sa...

Rösta är för bögar!! Slåss om det!