TrackBikeShop 1 Year Aniversary Alleycat





Det var kallt, det regnade och det talades danska, Pista Malmø klarade dock ut dagen utan större problem. Med placeringar över hela deltagarfältet (14, 10, 8 och 6) så gjorde vi en hyfsad insats. Det myckna regnandet och publiken samt deltagarnas i många fall högst tvivelaktiga klädval gjorde att vissa grenar ströks, till sist så fick vi i alla fall genomfört: Beer-race, Wallsprint, Swedish trackstand, Shortstop, Skid-From-The-Wall och Svensker-Sprint. Kvällen avslutades med pizza-hygge samt strump-torkning hemma hos mig.


TrackBikeShop 1 Year Aniversary Party/Alleycat from pistamalmoe on Vimeo.

10 kommentarer:

trashcore sa...

Tufft! Ser fram emot mer rapporter när förkylningarna lägger sig...

trashcore sa...

Ny fråga, Svensker-sprint?

Simon Busk sa...

ja, cyklar långsamt och försiktigt utan någon större alkohol eller stoff-påverkan. Danskarna cyklade kanske lite snabbare, lite fullare och lite ehh... ja mer danskt så att säga!

Snarkus sa...

Danskarna gjorde lite mer wheelies i trafiken efter x-amount spliff ocksa..

trashcore sa...

Som halvdansk brukar jag kompromissa och cykla dyngrak men med hjälm.. Äh. Kul att ni hade kul, synd att det inte blev medalj. Nästa år kanske!

Johannes sa...

Fy fan vad fett det ser ut. Själv blev man överkörd av 150 gäster som vanligt på restaurangen, men snart är det vår tur att bjuda över dansken, förklara vad frukost, purjolök och tår egentligen ÄR! Raiser styret har fått mig galen, Ber om ursäkt för alla stora ord om drops....

Simon Busk sa...

johannes, kommer du över på tisdag? gör du inte det tar jag nämligen första bästa tåg över sundet och marcherar till biltema för att införskaffa mig ett riserstyre jag med...

Mr.J sa...

Ser galet kul ut. Nice att det har börjat dyka upp mer foton o videos. Efter en stenhård fredags after-work med jobbet var det helt enkelt inte aktuellt för mig. Det är då fan att man alltid ska lyckas vara bakflängd vid fel tillfälle. Johannes, tror nog dropsen kommer på snart igen.

Martin B sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Martin B sa...

Ser ut som att ni hade en grym dag i storstan! Lyxig polobana dom verkar ha där... Johannes: riser? Vad har hänt? Jag kan tipsa om att riserstyrena på biltema säljer slut innan man hinner sätta sig på cykeln så ring och kolla ifall de finns inne först.