INTOTHEWOODS...........................SÖN12/10



6 kommentarer:

Aron sa...

Snygg film! Det var värt mödan att ta hem quicktime för. Jag gillar särskilt Christofers byxor, att Kristoffers cykel fick en rosa lack och det var modigt att cykla och filma sådär på slutet. Snyggt!

Dan Stenqvist sa...

Jon, Team Solde är på gång att köpa nya hjälmar. Du skulle inte kunna tänka dig att visa CatLiken för Johan någondag? Vore fint. Jag vill också se den. Har du tid på fredag eftermiddag är jag bakom bar på solde.

Dan Stenqvist sa...

Störtskön film!

Martin B sa...

Grymt! Fina psykadeliska höstfärger Johan!

Jon sa...

Sorry Dan, jobbar 14-22 på fredag, jobbar kväll hela veckan(m.a.o. ingen torsdagsrunda för mig...)
Men jag kan svänga förbi någon dag innan jobb så kan åtminstone Johan få klämma lite på hjälmen.

Skön film Johan! Cykelabstinensen fick sig en booster.

Christofer sa...

Grymt Johan!