Söndagstur



Skitvintern närmar sig, vilket betyder färre möjligheter till cykling. Så jag föreslår att Pista Malmö, och alla andra som kan tänkas vara intresserade, ger sig ut på Söndagsutflykt nu i helgen. Vädret ska bli fint och det kanske är en av de sista riktigt fina dagarna, om man tillåter sig att ha en pessimistisk hållning till saker och ting.
Jag har inte någon riktigt bra idé på någon runda, men jag skulle inte ha något emot en lite längre. Landsvägar och några mil asfalt. Om intresse finns kan det bestämmas något i kommentarerna.


/Christofer

11 kommentarer:

JP sa...

Låter skitkul, jag e på!

Dan Stenqvist sa...

Har tänkt på en sak. Vi borde göra ett reportage om Malmös fixiekultur och skicka in till Cog Magazine.

joakimR sa...

jag hänger också med!

Jan Erik Solem sa...

Ska på dop kl 15 men är med om vi är tillbaka ett tag innan dess.

Martin B sa...

jag är grymt sugen på att hänga på, men det blir svårt med en hand. kanske kan hänga pånär ni är tillbaka i stan på en kaffe eller nåt? Vivalon står och frustar i hallen och vill ut...

Christofer sa...

Vi kanske kan bestämma att vi möts upp vid 12 på Ystadgatan/Lantmannagatan, så kanske dop hinns med?
Martin: Vi hör av oss när vi är på väg tillbaka så vi kan ta igen oss över några koppar kaffe/öl.

Jon sa...

Jag är just nu i Barcelona så jag kan inte haka...
Men jag tänkte att nästa helg,om vädret tillåter, att vi på lördagen åker över på katten som är i Köpenhamn och på söndagen rulla ner till Trellehulla för att smaka lite velodrom...

Jan Erik Solem sa...

Kl 12 låter perfekt. Jag kommer.

Snarkus sa...

Yes, naesta helg vill jag cykla! Bra daer Jon!

Simon Busk sa...

jag är lätt på jons förslag om nästa helg, köra en dubbel-deal. Katten här i cph till att börja med och sedan pumpa landsväg hela vägen till trelleborg på söndagen! Låter som en förträfflig söndag!

Mr.J sa...

Hänger på men det blir nog en kort runda för mig, bakfylla o en jävel-förkylning.