Diamanten














(EDIT: Bilden ser sjukt konstig och oskarp ut. Jag skyller på blogger, här finns en bättre bild.)
Då var äntligen öst-tysken klar. Efter blod (bokstavligt talat), svett och ruskigt mycket slit.

Fick hjulen från JC Mek i början i av veckan, han har gjort ett riktigt bra jobb! Nya Vittoria däck med rågummisidor dök upp med brevbäraren. Kanske inte ultimata att skidda med, men de är snygga, rullar grymt bra och låter som ett torterat djur när man skiddar. Fördelarna överväger nackdelarna.
Pallade inte ta ett mer avancerat och oplottrigt foto, ville mest ut o testcykla lite.

På Jons uppmaning skulle Olebole lägga upp en post om morgondagens runda till Ghottodromen, men utan att skämmas tar jag över uppdraget och föreslår jag att vi träffas på kaffebaren på möllan klockan 10 i morgon. Vad tror ni om det?

12 kommentarer:

oldini sa...

Låter som en bra idé, dock har jag en flyttstädning jag måste slutföra så jag hade gärna flyttat fram tiden till typ 12? Om alla misstycker får jag väl annars dra en fuling och slänga in jonnen i bilen och köra ner till ghettodromen...

Simon Busk sa...

Äkta bra pista malmö-style på det fotot! Snyggt med ölburken som håller hojjen uppe och extra plus med askfatet och en cigg som ligger och pyr där bakom!

även om jag är en morgon-människa av rang så är faktiskt klockan tio lite för tidigt för mig imorgon. Klockan tolv är lite bättre faktiskt, ska du ta bilen oldini så är jag gärna med och delar benzinen på den. Skicka ett sms på +4531trettioniosextio2nittio1 and let me know whats up!

Christofer sa...

12 funkar bra för mig. Men bil? det är klart vi måste cykla dit!

haha, jag var tvungen att posera lite. städade bort heroinet för att se lite mer anständig ut.

oldini sa...

Vid ev. 12-avresa hinner jag nog haka på utan att behöva köra bil... Men jag kan sms'a dig imorgon simon berodende på hur jag gör!

Hur många blir vi?

Jon sa...

4 st hittills verkar det som..
Visst jag är down för kl.12!
Lite extra sovmorgon.

Då är väl det spikat. Alla verkar överens.

Klart du ska me Ola. Nu har vi ju flyttat tiden för din skull :)

Packlista:
*Verktyg
*Slangar/lagningslappar
*Gainomax
*Kamera
*Borste/någon slags ihoppfällbar kvast
*Lysen

Väl mött.

trashcore sa...

Snygg hoj! Snygga fåtöljer!

Snarkus sa...

Vad hander imorgon kvall? Jag tankte kora med Solde till Aldo och tillbaks. Ar det lite oel pa det? O E L ! ! !

Christofer sa...

Det utlovas regn. lovely.

oldini sa...

Inget Trelleborg, men inget regn heller.... Helt klart trevligt!

Jon sa...

Kylan & blåsten blev idag en övermäktig fiende.

Det är bara att inse. Sommaren är över...

Anonym sa...

Snyggt Christofer! Lovely!

Östromantik ligger oss varmt om hjärtat.

Vilken utväxling är det?

/compagno/ckrm

Christofer sa...

Campagno: tackar! Utväxlingen är 17/48.
Ja det behövs lite mer kommunism med tanke på alla fascistiska cyklar från Italien och Japan som håller till här.

Jag lade upp lite bilder från vinterrundan på flickr sidan.