Fler bilder från TBS 1 år...


Olek, den trevlige norrmannen, har postat sina bilder här!

6 kommentarer:

trashcore sa...

Är det bara jag, eller är det på tok för enkelt att se vilka som är svenskar bara på utseendet? Eller, fan va knasigt att alla danskar ser så jäkla danska ut..

Simon Busk sa...

jag bor ju i danmark och kan utskilja en svensk på gatan på minst 500 meters håll... visst syns vi!

Jag måste dock säga att jag och snarkus misslyckas kapitalt med att se hårda ut. Jon och "Wenz" lyckas lite bättre...

trashcore sa...

Jo. Har bott utomlands på typiska paneuropeiska turistställen i ett par år och man lär sig jävligt snabbt att se skillnad på folk.. Svenskar känner man igen här på att man ser läpparna röra sig men hör inget..

Note to self: Ett skägg räcker alltså inte för att se tuff ut, såvida det inte är ZZtop storlek på det.

Snarkus sa...

Aeh, ni ser ut som fisser och jag aer tuffer than tuff!

Simon Busk sa...

det är ju du som ser ut som du fiser markus!

Aron sa...

Ni alla ser något smalare ut än i somras, inte det att ni skulle varit tjöcka då men man ser en skillnad. Har ni cyklat eller?