STYR DEN OPP! 2.0



Som Johannes skrev tidigare vore det grymt ifall vi kunde styra upp torsdagsrundorna lite bättre. Vi är ju en del folk nu, vilket är grymt, och fler lär det nog bli. För att göra det här på nåt enkelt cyberaktigt sätt så har jag gjort en google kalender som finns här länkad på bloggensom ett sidelement permanent (shit, ett rim!). Jag har skickat ut info via mail till alla hur ni kan redigera kalendern. Så, check ya inbox! Jag har säkert missat nån som är med på torsdagarna, i så fall skicka din mail till pistamalmoe@gmail.com.

13 kommentarer:

Snarkus sa...

Grymt! Jag var paa King Kog idag och moette en kille som praktiserar paa Brooklyn Machine Works. Han tog med mig dit och jag fick se verkstaden daer de bygger sina ramar och provkoera typ aegarens hoj paa gatan utanfoer. 4-6 veckors vaentetid saa jag bestaeller nog en naer jag kommer hem helt enkelt, om inte skitkronan fortsaetter fucking stoerta. Pissvaluta. Nu dricker jag malt liquor som den gangster jag aer och ska ut och kaeka lite "southern comfort food".

trashcore sa...

Kanske är jag den enda som läser bloggen utan att vara en i gänget, men jag hade gärna sett mer foton från rundor etc. Skaffa en gemensam photobucket eller nått, kanske?

Christofer sa...

Fösökte göra en karta, men jag lyckas inte fatta det jävla kartprogrammet. Markeringarna hoppar ju hela tiden till den närmaste vägen. Antingen jag eller google har en störning.

Tröttsamt..

/Christofer

Snarkus sa...

Christofer: Vaelj att skapa en ny kjartta (under mina kartor) och anvaend sedan streck-verktyget uppe till vaenster bara.

Martin B sa...

Trashcore; Enligt google analytics är du inte den ende kan jag lova...;-) Jag håller med om att det borde komma upp mer bilder, det fotas ju en hel del. Photobucket verkar intressant, tack för tipset!

Johannes sa...

Bilder kommer helt klart. Tack för inlägget martin! Så gott folk då är det bara att boka upp er på en torsdag, jag har en nice runda på gång. Tyvärr jobbar jag imorgon så ni får hålla ut ett tag. Sitter och tröttar ut mig genom att hitta de billigaste dura naven, det billigaste dura cranket osv. Däremor hittade jag nicea araya fälgar i köpenhamn. Som jag bara väntar på att bygga ihop.

Snarkus sa...

johannes: bygger upp ravan med dura ace istaellet foer att skrapa bort shimano-klibban paa kedjestaget? ;D

Mattias sa...

Jävlar snarkus! Trodde du skulle komma hem med en fet BMW och gangsta fork och allt för oss att dreggla över! Propps till Martin och johannes som styr den opp!

Martin B sa...

Photobucket var så rörigt och jobbigt så jag skaffade ett Flickr konto istället. Vi kanske kan hosta upp 24$ för ett Pro-konto, så slipper vi en massa limits. Just nu kan vi inte ha mer än 3 sets och max 100Mb i månaden.

http://www.flickr.com/photos/31303034@N08/sets/

Martin B sa...

Ja, just det. Om nån vill ladd upp bilder så är inloggningen pistamalmoe@yahoo.com, password samma som det jag mailade ut

jens.rasmus sa...

kan ju bara gora er lite avunsjuka med att saga att jag varit pa en trackbikeshop i london idag(bricklanebikes)och annu fler imorgon. tror jag kan fa lite tid over fran all excursion sa jag kan checka in deras velodrome... jens

trashcore sa...

Härligt med folk som är öppna för förslag. Ser fram emot fler foton från gamla hembygden!

Jan Erik Solem sa...

Kul att träffa alla och cykla lite i går kväll. Landsväg i månsken var inte vad jag hade räknat med ;-) Har svårt att komma iväg på torsdagar den närmsta tiden men är på om det blir helgcykling.

/Janne