Torsdagsrunda


Visa större karta

Då så, en ny Torsdag och nya smärtor i benen väntar. Det blir ingen jättelång runda men den innehåller varierad cykling. Det blir mörka cykelvägar, överväxta grusvägar från tidigare sekel och slutligen en lång raksträcka in till staden igen. Lysen kan vara klokt att ta med sig.
Tiden och platsen är som vanligt klockan nio i korsningen Lantmannagatan/Ystadsgatan. Hoppas det dyker upp både bekanta och obekanta ansikten!

Det är kanske också på sin plats att tacka för cykelturen i Söndags. Sammanlagt trampade sex, både bafulla och nyktra, cyklister ut till Torup, där energidryck inmundigades i rasande takt innan det trampades hemåt igen. Om någon tog några bilder kanske den/de personerna vill slänga upp dem på flickerkontot Martin har skapat?


/Christofer

5 kommentarer:

trashcore sa...

Släng upp lite foton och lägg en länk till flickr under länkarna längst ner till höger. vore kul att glo på.

Mr.J sa...

slängde precis upp en trashig video från söndagen.
Sorry om ni har seg uppkoppling

Aron sa...

Salut Pista! Nu är Äpplets Cykelklubb bloggen igång. Ta en titt, kanske hittar ni någon tjusig bild på er själva? Nu har jag omvandlat upplevelserna från cykelsemestern till bokstäver - så sätt igång och läs /Aron

jens.rasmus sa...

Bra tors runda christoffer!
kan någon låna mig ett par straps till mina clips till tors rundan? den ena smällde när jag var tvungen att panikskidda i cykelrondellen vid Lugnet. En familjefar plöjde med sin kronan-pansarkryssare-potemkin-cykel mellan gångbanan ut på cykelbanan för att kort därefter undra vad fan jag sysslade med då jag skrek "AHHH-FLYTTA!".
Lägger gärna runda 30.e okt. ska bara ha tid att skriva in det i pistakalendern.

Christofer sa...

Jag tar med ett par straps, är nästan säker på att jag har några liggande hemma.

Ses i morgon

/Christofer