retaard-åket redo!

12 kommentarer:

Snarkus sa...

Grym! Fått med eluttags-spokecardet också! :D

Snarkus sa...

Vad är det för däck?

Dan Stenqvist sa...

Ser mycket lovande ut!

Martin B sa...

Continental Contact 28". Punkasafe as hell! (om man får tro continental själva). Förresten, hur är det med rundan ikväll? Jag tror jag hoppar över, känner mig sliten. Johannes och jag tänkte cykla en sväng imorgon runt lunch, träna lite grussprint

trashcore sa...

Lycka till, alla Malmöriders!!

Snarkus sa...

Jag är borta i korsningen vid 21 iaf.

Jon sa...

Räkna med mig Markus!
Skulle någon kunna ta med en nyckel för styrlagret, mitt är lite väl löst plus att jag har ingen egen nyckel som är stor nog...

Snarkus sa...

JAg tar med styrlagernyckel.

Snarkus sa...

P E P P ! ! !

Martin B sa...

J E P P !!!

hogstasovjet@ckrm.nu sa...

Vi på CKRM undrar hur det gick för broderklubben grupetto Pista Malmø i Götet, fick de pisk? Var det inte ruggigt väder?

/capitano

Snarkus sa...

Vädret var bra fast lite kyligt. Vi fick inte stryk men vi vann å andra sidan inte heller (förutom två pris i kategorin snyggast vurpa.. )