Eddie Merckx frukosten


















Ok Pistas nu är den klar, Eddie Merckx frukosten. Jag tror att vi träffas kl 06.30 på hagabion och käkar den berömda frukosten. Det finns tre olika menyer:
A. rare steak, 2 stekta ägg, stekt potatis, mjölk, kaffe och ost mackor.
B. rare tonfiskkotlett, 2 stekta ägg, stekt potatis, mjölk, kaffe och ostmackor.
C. rare fake steak, 2 stekta ägg, stekt potatis, mjölk, kaffe och ostmackor.
Jag behöver veta antal av de olika menyerna så snart som möjligt.
Avfärd till göteborg sker vid 13.00 på fredag från OKQ8 Vattenverksvägen, utkanten av kirseberg. Samling 12.45. Vi har tajt med plats i bilen så det man inte kan cykla dit med stannar hemma. Backträning idag 17.00 vid lantmannagatan. NU JÄVLAR...

8 kommentarer:

Jon sa...

Grymt uppstyrt Johannes!!
Skriv upp mig på en meny A.

Snarkus sa...

Oh yes! Sign me up för en meny A!

Martin B sa...

Fan vad grymt! Jag beställer meny B

Simon Busk sa...

Meny A! Ni förstår inte hur mycket jag har peppat på en mercx frukost! Det här kommer bli så bra!

Anonym sa...

ja tar en C meny /Berry

Anonym sa...

Tja hur har ni tänkt med samling kl 12.45. Jag och greger har lite svårt att ta sig från jobb så tidigt. vi är klara till 15.00 men före det blir nog jävligt svårt.

Anonym sa...

shysst med uppsamling kl 15! Gracias... Till frukost kör jag gärna på tonfisken. Kommer bli riktigt fint till helgen, kärlek
Greger

Johannes sa...

Nu är det bara michel vad du ska ha för någon frukost kvar. behöver veta senast onsdag kväll. piece out