Cykla lite eller?


Vädret ser ju ut att ordna sig till rundan imorgon. Vem lägger rutten?

Ni som inte har betalt tröja kan ju ta med pengar imorgon eller ringa mig och betala så fort som möjligt. 360 pix inklusive tryck. Ser ut som att det blir tight med leveransen från CC men jag håller koll och ringer dem om det inte ser bättre ut innan slutet av veckan. Om någon missat kommentaren jag skrev någonstans så var jag och kollade in minibussen och sade till hyrmannen att vi måste ha dragkrok. Bagageutrymmet är inte så snålt som jag var rädd för. Trångt blir det men det kommer gå!

Som det ser ut nu är jag uppe för en runda i helgen, någon mer? Kanske lite sprinttävling?

17 kommentarer:

jens.rasmus sa...

blir dessvärre inget gbg för min del pga skola, låter skitkul annars. men tor låter fint och sprint på lör ännu bättre, är sjukt pepp, börjar dopa mig genast, verkar dock som ryss5:orna är slut så jag kör på ristretto. blev ju grymt sugen efter att ha hört om ribbansprinten förra tor rundan som jag dessvärre missade.

Jon sa...

Såg på fixedgear.se att det är fortfarande många av er som sagt att dom ska med oss till Gbg som inte har betalat in startavgiften till KCR... Skynda skynda, sista dagen är 1:a september!!

Markus maila mig ditt kontonr. Så kan jag sätta över pengarna för vår CC-order + pengarna för trycket...

Snarkus sa...

Jag tror inte jag har din mailadress.. Och till er som ska med, betala in startavgiften snarast! Sista (bank)dagen är på fredag! Plusgiro finns på http://happymtb.org/forum/read.php/1/878465

Anonym sa...

homoballe@fixedgeardude2006inyoface.com

Hasse

Martin B sa...

Torsdagsrunda och sprint på lördag är jag klart med på! Ska flyttpacka i helgen men lite cykling kan jag nog klämma in. Retaard-kit är beställt, feta däck, grymma handskar och vattenflaska! Nu ska ramen slipas, målas, nya dekaler, nytt framhjul, kommer bli fint. Är det nån som har koll på doping? Vad ska vi köra på? Markus, jag tar med pengar till tröjorna imorgon

Dan Stenqvist sa...

Team Solde har kollat upp att en kur epo ligger på 30 lax.

Martin B sa...

förresten, markus kan jag låna riktstället? i så fall kan jag ta det efter rundan imorgon

Snarkus sa...

Jepp, riktstället ordnar vi med. Angående dopning så ska jag börja äta mer spenat. Vi snackade om amfetamin när vi var och badade i Lomma, ska vi köra på det eller?

Christofer sa...

Kan inte komma komma i kväll. Ska till Cph o låna moderna kläder för ett bröllop jg ska på i helgen.

Hör av mig sen, kanske hinner in till staden för att ta en öl och fixa med lite betalningar till dig Marcus.

Och så börjar det ju också bli dags för en inbetalning..

Dan Stenqvist sa...

Vi snackar 21 på lantmannagatan va?

Jon sa...

Världklass Dan!

Dan Stenqvist sa...

hehe...man siktar alltid högt...:) Jag dyker såklart upp ikväll! Ska bli himla skoj att äntligen få cykla med er!

Emil sa...

Ikväll är er ledare tillbaka! =)

Dan Stenqvist sa...

Emil, det går rykten på stan om att du kan skidda 30 meter. Det vill jag se ikväll!!

Emil sa...

Självklart ska ni får se lite av mina spektakulära tricks!

Dan Stenqvist sa...

Tusen tack för en otroligt rolig runda!" Ni är ju hur starka som helst!

jens.rasmus sa...

det var skitkul att ha dig med dan! o bra tryck i slutspurten blev det, synd att vi fick avsluta vid "blåljusen"...
måste oxå passa på att tacka för ditt inväntande när jag drog rakt ner i kaninhålet.
glädjer mig åt att se bilderna sen. ses imorgon på solde kanske. jens
(annars nästa tor hoppas jag.)