Anmälningsdags



Yo! Kan alla som verkligen ska med till Retaarden (dvs har betalt in avgiften) skriva upp sig i kommentarerna innan nästa tisdag (19/8)?

Skriv tröjstorlek om ni ska ha tröja också. Den här tröjan är det som gäller, och vi fixar ett grymt Pista Malmö-tryck på bröstet.

Vi måste veta hur många vi blir så vi vet om det räcker med en hyrbil eller inte, och eftersom vi kommer boka hyrbil(ar) och beställa tröjor så snart som möjligt så funkar det inte att man skriver upp sig nu och hoppar av sen. Likaså får man ta sig upp för egen maskin om man inte anmält sig till oss i tid. Hårt men rättvist!

Jag vet inte riktigt hur mycket bilhyra kommer gå på per person, men en stor bil (9 pers) kostar strax över 2500:- + soppa med fria mil över en helg så det kommer inte bli särskilt dyrt ens om vi behöver två bilar.

Jag tar emot betalning för bilhyra och tröjor så fort som möjigt också men det får ni ringa eller maila mig om så fixar vi.

25 kommentarer:

Johannes sa...

Johannes är med. Tröja medium.

Snarkus sa...

Hej jag heter Markus och jag vill åka med. Tröjan ska vara M som i Markus.

Anonym sa...

ja ska också med, medium till mig med /Erik

Jon sa...

Sådär. Nu är jag inbetalad och klar.

Så sign me up! Jag vill ha en jersey som är M som i Merckx...

Martin B sa...

Hej! Martin anmäler sig! Jag vill också ha storlek M.

Christofer sa...

Jag ska med! Stolek medium på tröjan.

/Christofer

Anonym sa...

Ett självklart depåstopp i väntan på retaarden är CKRM:s skrot-till-skryt-arrangemang på lördagsplan idag (lördag) på Camp Eco på Lördagsplan. Vi tar en gammal skruttracer och mekar den live till en förhoppningsvis schysst single speed. Välkomna dit och häng och slappa ett tag i gräset. Ta med er era sköna smycken till cyklar och kanske en öl också. Vi börjar vid 14.

Här kan man läsa mer: http://4.bp.blogspot.com/_efxnMGfuxbI/SKVSOQeDAwI/AAAAAAAAAMc/0yLzm3kTPrY/s1600-h/inbjudan.jpg

See ya!

/compagno/ckrm

Snarkus sa...

Någon som kan kontakta Greger och hans polare och be dem signa upp om de ska med? Samma för herr Busk också..

Simon Busk sa...

Jag ska med! Min internetfrånvaro är nu bruten i ungefär 12 timmar, sen beger jag mig ut på vägarna igen... tror jag, är gravt sliten efter mexicanskt bröllop på gotland och kolfiberhjuls mekkande! Men i alla fall, jag ska med. Avgiften till retarden är iofs inte betald, men det är inga problem, finns gott om resurser! Torsdagstur nästa vecka? Jag är helt klart med, ivrig och kanske med ett helt nytt cykelprojekt!

Johannes sa...

Ajajaj jag lägger gärna rundan på torsdag. Och jag har en riktig retaard killer......

Jon sa...

Hehe.. Johannes du skulle ha varit med i torsdags.. Berry läste lite fel på kartan och vips så var vi ute på en kolsvart grusväg mitt på en leråker utanför Oxie...

Johannes sa...

Har hört om det. men nu ska vi ut till klags hamn och tillbaka genom limhamn och det är cykelbana hela vägen dit för omväxlingens skull. postar rundan i morgon eller onsdag.

Snarkus sa...

Ok, då var det alla eller? Jag, Johannes, Erik, Jon, Martin, Christofer, Simon! 7 pers + 7 cyklar, går det i en 9-persbil tror ni?

Martin B sa...

Jo vad fan, det måste ju gå...på nåt sätt. Jag tycker att vi chansar på det. Vi skulle ju kunna köpa en sån där man hänger cyklar på där bak på bilen, kostar inte många hundra på biltema

Jon sa...

Bra tänkt Martin. I värsta fall får väl dom överblivna platserna i bilen fungera som cykelförvaring. Det här kommer bli bra ska ni se!

Anonym sa...

Tja undrar om det finns plats till michel och greger med?

Anonym sa...

Jao! Om ni redan fixat me bil styr vi upp färden själv, men en tröja signar jag gärna upp mig på om d fortf e möjligt!? Mvh, Greger

Snarkus sa...

Har inte beställt tröjorna än, tänkte göra det idag. Ni som ska ha tröja ta med pengar ikväll. Michel & Greger: Vilken storlek?

Simon Busk sa...

jaha, här sitter jag i jönköping och chillar med min katt. blir svårt för mig att dyka upp på rundan ikväll. Kommer på lördag, efter katten istället... drar iväg en kommentar på den posten istället...

Snarkus sa...

Jag har bokat bil!

Anonym sa...

Jao! Millicolin konkurerade tyvärr ut cykelrundan ikväll... men bingorundan e gjuten! Jag tar gärna en xl-tröja o om d finns, en 2XL till Miche. Annars får han väl kämpa med enxl:-) Hoppas d funkar med att ta med pengarna till lördagens race! Mvh, Greger

Snarkus sa...

Ok, jag fixar! 360:-/st hamnar tröjorna på med tryck.

Snarkus sa...

Tröjor är beställda. Ta med pengar till bingon imorgon eller ring mig på 07 noll 3 nittiotvå 9 sju 4 tre så snart som möjligt.

Snarkus sa...

Nu har jag varit på OKQ8 och sagt till att jag vill ha en minibuss med drag vilket de knappade in i systemet. Har någon en cykelhållare? Bagageutrymmet såg dessutom generöst ut så jag tror inte att det blir några stora svårigheter att få plats!

Martin B sa...

Biltema har en för 89:-, det står att den bara tar en cykel, jag iof det ser ut som att man skulle kunna hänga på 2 st iaf. http://www.biltema.se/products/product.asp?iSecId=1535&iItemId=77664

Jag ska förmodligen ut till Biltema i veckan så då skulle jag kunna köpa en sån