UPDATE: Bongo bingo

Okej, postar här lite info om hur det hela kommer gå till, samt en karta över alla checkpoints. På lördag kommer alla få en karta där det kommer finnas en mer detaljerad beskrivning av exakt var numren finns utritade. Vi ber till vädergudarna och spelguden och ses på lördag!

Det har även ryktats om eftergrill på stranden, är det några som är peppade på det?



BINGO RACE 2008

Bingobrickan har 24 nummer, mittenrutan är ett gratisnummer. På kartan på baksidan finns 33 checkpoints, vid varje checkpoint finns tre nummer utritade med krita på en byggnad eller liknande. Om du har något av de nummer som finns utritade kryssa för det på din bricka och skriv vilken färg numret eller siffran har. Detta är viktigt eftersom det bevisar att du har varit där! När du har fått ihop en rad (lodrätt, vågrätt eller diagonalt) ta dig tillbaka till startplatsen. Först i mål med bingo har vunnit.

Karta över checkpoints finns här

/Joel & Martin, Bingosektionen

23 kommentarer:

Snarkus sa...

JAAAAAA! Vilket hjältedåd! Fan vad roligt!

Dan Stenqvist sa...

Det här är världsklass! Satan att jag jobbar.

Jon sa...

Dan du får ta fixa din klinga och sen dra på dig "feber" eller en "bultande huvudvärk" tills på lördag :)

oldini sa...

KUL!!

Anonym sa...

Gött! Hoppas min fot har styrt upp sig tills dess, efter helgens akrobatik
Johan

Aron sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Aron sa...

Vad häftigt! Bra initiativ. Hoppas att det kommer många bingospelare. Själv är jag tillbaka hemma och har det bra. Hade gärna varit med! Vill återigen fråga: Har någon gruppbilden från torsdagsträffen till Lomma 31aJuli? Den där vi står vid solnedgången? Behöver bilden till min cykelblogg! vem som helst får gärna sända den till pannkakspojken(at)hotmail.com Tack på förhand och lycka till med bingospelandet!

Anonym sa...

Fan va grymt! Befinner mig tyvärr i Malaysia... saknar hojen! Må bäste man vinna!

/Kristoffer

Anonym sa...

Aah va roligt
Hoppas kunna hinna, ska packa massa. Måste se om man kan få någon annan att packa åt mig.
/gustaf

Snarkus sa...

AH! Fan vad jag är peppad!

Christofer sa...

Ja, det blir nog hur grymt som helst. Smhi utlovar dessutom en stor jävla sol lagom till bingo racet.

Ser lite mörkare ut för kvällen bara, men vi får väl se!

Simon Busk sa...

blir det någon efterfest? jag är sugen som fan, men kommer tyvärr inte till södern förens vid tre/halvfyra tiden! jag kan även betala tröja och bil där på lördag, senare på kvällen åker jag utomlands och kommer inte tillbaks förens i september, skulle vara skönt att fixa betalningen innan jag åker. Inte kul om någon måste ligga ute med pengar länge...

u sa...

Det låter kul som fan. Men ska jag våga ösa på måste jag skruva på min frambroms igen. Försöker komma om jag hinner fixa bromsen.

/compagno/ckrm

oldini sa...

Det verkar som om jag har skiddat sönder gängorna på mitt nav... Väldigt sketchy! Ska se om jag kan försöka lösa det hela då jag verkligen vill lira lite bingo

Snarkus sa...

compagno: Det är ju inte något krav att ösa på, den här gångne handlar det lika mycket om tur!

Snarkus sa...

oldini: Inte bara så att drevet och låsringen sitter lite löst? Om du inte har kedjepiska och låsringsverktyg så skicka ett sms till mig, noll 70 tre nio 29 sjuttio4 3, så kan vi kolla på det.

u sa...

Får man köpa hur många brickor som helst? Jag antar att det väntar storartade priser....;-)

Jon sa...

Jag hatar att vara den ständiga väderpessimisten men på kvällens tv4-väder så sa dom att SMHI hade gått ut med varning om att lördagen kommer bjuda Skåne på EXTREM nederbörd.
Det var en stor fet varningstriangel över Skåne på väderkartan...

Snarkus sa...

Jon: Soft ju!

u sa...

Jag backar ur kan jag säga. Jag avskyr att cykla pissblöt och kall. Regnkläder har jag inga. Det verkar inte bli bättre heller...

oldini sa...

Min "bultande huvudvärk" i kombination med vädret gjorde att jag fegade ur... Hoppas ni andra var hårdare än mig iaf!

Martin B sa...

Ja, fan! Fem stycken hårda cyklister dök upp och genomförde racet! Regnet var konstant hela dagen, helt sjukt. Vi återkommer med bilder m.m

Anonym sa...

only the die hard remains!
va fett ös!
kul att de dök upp nogra tappra själar!
snart ny bingorunda med bättre väder!
grattis greger!