UPDATE: RONDE VAN RETAARD




Taget från Fixedgear.se:

"Preliminäranmälda personer än så länge är ca 40 stycken (Vi har räknat ihop de som skrivit i trådarna på happy och fixedgear.se minus några som vi vet är samma).

Nu öppnar vi för definitiv anmälan. Man betalar helt enkelt in startavgiften, 250 kronor, på PlusGiro 45 57 67-4, gärna snart men senast 1 september. Skriv ditt namn och Ronde van Retaard på talongen.

Samtidigt vill vi meddela att startplatsen är stora torget i Alingsås, 100 meter norr om pendeltågsstationen. Klockan 08.30 den 13 september.

Väl mött önskar
Komet Club Rouleur"

Jag föreslår att ni som är 100% säkra på att ni ska med, betalar in och sen ser vi hur många vi blir och bestämmer färdmedel etc därefter. Blir grymt kul det här!

6 kommentarer:

Christofer sa...

Har ju varit borta ett halvt liv från Malmö nu, hur går snacket, hur många verkar det vara som är peppade?

Räkna in mig!

Simon Busk sa...

jag ska dit! betalning vet jag inte riktigt hur jag löser ännu, svårt att betala plusgiro ifrån danmark. Får evt göra det under min snabb-visit till gotland om tre veckor. Men jag är mos def med!

Snarkus sa...

Jag ska försöka komma ihåg att betala in ikväll. Kommer bli fett!

Snarkus sa...

Goodie goodie! Jag skrev Pista Malmö på "talongen" också.

Johannes sa...

Jag har fixat semester och allt, så räkna med mig. Vi åker upp på fredagen med en eller två bilar. Måste kolla upp tröjor och att alla har kepsar tills dess. Sjukt peppad.....

Anonym sa...

Jag är också sjukt pep!!och ska med/ Erik