Pista weekend



Kära Pistavänner, det börjar närma sig lördag och en tur över sundet för cykling med Simon som värd! Det går ett tåg 13:02 och då är vi framme 13:37. Jag föreslår att vi möts upp på Solde kl 12:00 och sedan cyklar ned till stationen.

Taget från fixedgear.se:

"Vi närmar oss, vädret är fortfarande strålande, aftonbladet hävdar dock att det ska regna i sverige på lördag. Vilken tur att vi då inte ska befinna oss i sverige! Kom och cykla i köpenhamn istället! Vi möts upp klockan 14.00 på hovedbanegården här i köpendanmark, cyklar ett tag. Jag står för en potatissallad och två kassar öl. Ta med vad som önskas att grillas (vegetarianer skall uppmärksammas på att grillen används flitigt till kött, om det är ett störande moment så medtag folie). Har ni några frågor finns jag här, på mailen (simonbusk@gmail.com) Väl mött!"

Jag lägger upp karta till torsdagsrundan imorgon. Ska försöka lägga upp en "best of" runda med Ribban-sprinten, bulltofta, grusväg och bad i Lomma. (Om inte allt det blir för långt). Vi får ju finbesök från Stockholm så vi måste ju visa stan...

4 kommentarer:

oldini sa...

Tråkigt att man lyckas missa allt. På lördag är det ju fotboll i göteborg!

Martin B sa...

fotboll? eeh...

jens.rasmus sa...

jag som fotbollsintresserad säger att du ska skippa gbg o ta över sundet till kph istället. det kommer bli sommarens tur. hade dock önksat att det var senare på dagen men är sjukt pepp ändå. kan bli strul med cyklarna på tåget dock.. det har snarkus, gustaf o jag fått erfara. kort sagt om vi blir många som ska över är det kanske bra att ta lite olika tåg. bara en heads up liksom. jens, nu på fixie...

Martin B sa...

ja, det är nog smart att ta olika tåg. vi kan ju snacka mer om det imorgon. Gött med en fixerad Jens!