Mil i benen



Idag cyklade jag till Helsingborg, en inte riktigt lika episk resa till rötterna som den Joel är ute på, men fint som snus iallafall. 3 timmar tog det och efter fika på Koppi och en lätt middag hos mina farföräldrar blev det tåget hem.
(Bilden: Kaksymfoni på Koppi - Gainomax är för mesar och sportfånar!)

Det har talats om att apa efter Team Solde och köra en Aldo-tur imorgon söndag. Jag vet inte riktigt när man skulle dra men om fler är intresserade kan vi ju ta det i kommentarerna.
Inför Retarden är det nog vettigt att träna lite längre sträckor. Nog för att tio mil på en dag inte är så farligt, men man vill ju kunna pressa lite också.. Vi kan ju inte åka hem utan åtminstone några etappvinster!

9 kommentarer:

Dan Stenqvist sa...

Attans att jag jobbar. Hade gärna hängt på.

Martin B sa...

Jag hänger gärna på! Vilken tid?

oldini sa...

Jag är också på om det går att vara hemma vid 17-tiden...

Martin B sa...

Det borde väl gå? Vi kan väl försöka komma iväg vid lunch?

Jon sa...

Vid 11 tiden kanske? I "Team Solde Rondellen"?

Martin B sa...

Låter bra!

Jon sa...

Efter 5 groggar och 7 shots så låter det som en överfet idé. Frågan är om jag tycker det kl. 10 i morgon då min klocka ringer...?

Snarkus sa...

Everybody in the club! Min klocka ringer kl 9 och jag minns inte hur mycket jag druckit! Tjoho! Ses 11!

Snarkus sa...

Steg för steg håller vi på att bli roadies...