Soma Everwear




På tal om Cog Magazine så var det ju ett skid-test av däck i #2 och Soma Everwear verkar ju vara ett grymt däck. För ett tag sen på nån av turerna snackade Mattias och jag om att vi borde beställa ett gäng däck eftersom de flesta av oss är rätt trötta på att köpa halvtaskiga dyra däck som håller i tre veckor (eller var det 1 vecka Jon?). Jag hittade ett ställe som heter biketiresdirect.com, om man beställer fler än 6 däck därifrån får man 10% rabatt så om vi skulle beställa exmpelvis 10st däck skulle det kosta 256 kr/däck inkl. frakt och moms. Hur många skulle vara intresserade av detta?. Jag är peppad på ett par iaf!

8 kommentarer:

joel sa...

jag vill ha ett par

Snarkus sa...

Jag tar ett par, minst!

oldini sa...

Skulle också behöva ett par!

Jon sa...

Jag tar gärna ett par...
(På 1 vecka var jag igenom första trådlagret på mina Veloflex..)

Martin B sa...

härligt, vi kan se ifall fler vill ha på träffen imorgon. jag har mailat och frågat hur många de har på lager. förresten, lägger jag upp rutten eller hur blir det?

Jon sa...

Vi sa väl att Joel skulle lägga rutten?
Men han kanske inte är informera dom detta?

Hur som haver så jobbar jag/är hemma sjuk i morgon kväll igen. Surt.
Lördagsrullning till Lomma någon? Är sjuk och har seriös cykelabstinens...

Anonym sa...

Jag är nog också på ett par däck. Känns som en bra investering iaf.

Ses antaligen imorgon. Får se vart pluggandet tar mig, och om jag vågar ge mig ut med peugeot´n

/G

Martin B sa...

Klart Peugeot'n måste ut och lufta sig!