the hillchase race







17 kommentarer:

Jon sa...

CKRM lyste med sin frånvaro. Vad hände? Det regnade ju inte...

espressobiker sa...

Gillar ni biopsi?

Martin B sa...

Vad? Cellprov? Fattar inte riktigt...

Martin B sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
espressobiker sa...

Det är bruket av opluggade styren jag irriterar mig på. En krash där man får et opluggat styre i magen kan ge en oväntad och väldigt otrevlig biopsi.

Martin B sa...

Nä det låter ju sannerligen inte så trevligt! Tur att jag har grips på dropsen då...

Jon sa...

Haha.. jag har hört hemska rykten om sådana olyckor..
Nån kille som fick ett cirkelformat hål i sitt lår...

oldini sa...

Hur många är ni nu?

Jon sa...

Vi var 8 igår.. Trodde faktisk vi skulle bli fler...

Martin B sa...

Hrmm...9 var vi faktiskt!

Snarkus sa...

Krille, var var du? Jag såg din hoj utanför Triangeln för en stund sedan

Jon sa...

@Martin: Haha.. Jag glömde räkna med mig själv...

Anonym sa...

Snarkus: Igår var jag dyngrak, som det bör sig på första maj.
Har varit över sundet och gnällt på snubbarna på trackbikeshop idag (av någon anledning blev cykeln stående utanför tringeln), paketen de skickar till mig har en tendens att gå upp i rök.
Dyker upp nästa Torsdag då jag förhoppingsvis är nykter.

/Christofer

Johannes sa...

Kvällen var magisk, började lugnt men det varade inte länge.... helt underbar tur. Vem står på tur för rutten?

Dan Stenqvist sa...

Det här är Sveriges skönaste blogg just nu.

hogstasovjet@ckrm.nu sa...

Sorry, var inte ”passlig” kl 21.
Tyvärr kan jag inte kommande torsdag heller, dock förhoppningsvis därefter.

/Ola

Anonym sa...

Espressobiker> Mmm. Härligt säkerhetstänk där.

Opluggade styren är tydligen en storbov i dramat. Näst efter alkoholen.