Runda 2008-06-19


Visa större karta

Något i den här stilen tänkte jag. Eventuellt kan man ta någon roligare väg åt Jägersrohållet osv, vi får se. Tänkte skippa "motionsslingan" vid Spillepengen också, den var inte så nice.

Hoppas på acceptabelt väder och bra uppslutning!

Edit:
Vi måste som sagt planera Kaffekatten klart ikväll! Alla som är intresserade av att vara med, CKRM, Team Solde, etc är välkomna att leta upp oss på Möllan efteråt, när vi dricker öl. Om ni kör utan växlar är det såklart ännu bättre om ni hänger med på rundan först!

11 kommentarer:

hogstasovjet@ckrm.nu sa...

Halloj,

ville bara meddela Jon att om han fortfarande är intresserad av Min Eddie så får han gärna höra av sig nu. Han är först på 2500:- annars lägger jag ut på blocket för 3000:-

Må gott!
/Ola

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Jon sa...

Ola: Tack för infon, jag är fortfarande intresserad.. Jag mailar dig...

Övriga: Vad säger ni om vädret? Jag cyklade nyss hem från Mobilia och på dom 3,5km blev jag ganska blöt...

Snarkus sa...

Jag vet inte alltså. Man kanske kan möta upp för en kortare sväng och sen sticka någonstans och spika detaljerna för Kaffekatten.. Jag kommer vara borta i korsningen vid 21 iaf.

oldini sa...

midsommarrunda någon? =)

Snarkus sa...

Jag bangar nog inte!

Anonym sa...

Jag säger yeah ni säger WOOOOW!


// MICKI!

hogstasovjet@ckrm.nu sa...

Jon,

ring mig. Det är en cykeltokig amerikan i Lund som vill ha hojen på stört (jag la upp den på blocket). Jag berättade att det fanns en före så han väntar otåligt.

070-460 65 10

/Ola

jens.rasmus sa...

Hej alla Pistakids! tänkte köpa lite grejer från "ben´s cycle" i usa. är det ngn som är intresserad av att beställa samtidigt så kan vi dela på "shipping"-avgiften på ca:72 dollar och ev. tull(om vi har otur). ska skicka min beställning i slutet av nästa v och har inte möjlighet att ses på tors så det hade varit bra om
ni skriver här så kan vi ses/höras o köra ihop en beställningen.
(tror snarkus är intresserad, så hittills är vi två.. i a f)

jens

oldini sa...

jag är intresserad av beställning!

jens.rasmus sa...

ok. de som är "på" kan maila mig. kolla användar namnet. mvh j
tänkte skicka så snart som möjligt(nästa v).