Bilder från Kaffekatten





















Foto: Jon

13 kommentarer:

Anonym sa...

Fett jävla ös!!
Grattis joel!
Riktigt bra kört i malmös cafè djungel.
En bra början på Malmös fortsatta alleycat tradition.
Stort tack till alla cafèbarer som ställde upp.

Är dock säker på att jag druckit nog med expresso för ett bra tag framöver...

Snarkus sa...

Jag är sjukt peppad på att göra en katt om någon vecka igen! Vi tar ett snack om det på tisdag eller torsdag, och sätter ett nytt datum så snart som möjligt.

Snarkus sa...

Någon som är uppe för en tur ikväll?

Jon sa...

jag jobbar...

Anonym sa...

jag är lätt på!!

Anonym sa...

jag är på. Vilken tid? /kristoffer

Snarkus sa...

Ska vi säga vid 19?

Anonym sa...

kanon! Vi ses /K

Anonym sa...

19 spikat!!

Anonym sa...

Vem lägger tur idag?

/g

Snarkus sa...

Jag vet inte, men vi kör iaf! kl 21

Anonym sa...

alltid! Särskilt med en kväll som denna!

/G

Martin B sa...

Jag är pepp! Vi får improvisera lite. Joel och jag körde en rätt fin tur i måndags längs med ribban-sibbarbcampingen till brofästet. kanske kan va nåt?