Helgrullning?

Jag hörde att tempot var högt igår. När jag slutade jobbet så var ni tydligen redan klara. Jag var jävligt peppad..
Hur blir det med helgen?
Lördag ska det tydligen bli mulet. Söndag strålande sol.
Tour de Lund? Trellborgsvelodromen? Tour de Ystad?
Jag har hört många förslag. Vad säger ni? Svara gärna i kommentarerna..

Och om någon skulle ha missat filmen så lägger jag ut den här med:

Malmö City Night Ride from Jon Johansson on Vimeo.

P.s. På lördag kväll har N.K.O.T.B. invigning av nya lokalen och senare efterfest i ateljén. Var och kollade in Markus senaste bygge igår, riktigt fräsh SS-racer.. Han har förövrigt långt framskridna planer på att köra Critical Mass Malmö sista fredagen varje månad med start Maj...

5 kommentarer:

johan sa...

Är jag totalt ute och cyklar, och blir diskvalificerad på förhand, om jag dyker upp på en SS?

Mitt senaste bygge...
http://farm3.static.flickr.com/2264/2230751395_5e378f2918_o.jpg

/Johan, Malmö

Jon sa...

Absolut inte!
The more the merrier.
Fixed, single speed, växlat. Alla är välkomna!(kanske inte bmx:are)
Ju fler vi kan få peppade på fixed...

Snyggt åk! Är det en Schrøder?

Anonym sa...

Det blir en söndagstur!hoppas på strålande sol.
Mer info senare..trelleborg ligger högt på listan.

johan sa...

Great! ;)

Min SS är byggd på en brittisk Raleigh från 1984. Har fått ny färg och mestadels nya/nygamla komponenter.

Martin B sa...

Jag instämmer, häng gärna på!
Jävligt fint åk. Jag jobbar imorgon så det blir inget söndagsåk för mig...