2 bra saker och 1 dålig..


Köpte idag ett 18-pack Gainomax för endast 200kr på Willy:s!


Fick en bok på posten idag från min mor och hennes sambo.
På lappen står det:
"Hej!
Du kanke kan hitta nåt av intresse här!
När småcyklandet övergått till obsession måste man ha på fötterna vid ev. nörddiskussioner hälsar Tommy! (som grävt i sin bokhylla)
Kram fn mamma."
Misstänker att hon är glad att jag äntligen skaffat mig ett intresse som hon kan stödja mig i..


Väderprognosen inför torsdagen är allt annat än lovande. Kommer vi få vår första bortregnade torsdagstur?
Hur går det med rutten Mattias?

6 kommentarer:

Martin B sa...

Tufft med Gainomax! Uppdatering angående vädret:
Nu en sol bakom ett moln och inget regn!

Anonym sa...

Vafalls?! Jag har väl alltid stött dig i dina intressen..hehe..

Anonym sa...

just hemkommen från en provtur av rutten till torsdag! Kommer gå under namnet "the hillchase race" Vi ska iväg på en utförslutsturne i det platta Malmö! Hårt åtdragna straps rekommenderas! och lysen!
/mattias

Jon sa...

Det luktar "Oxiebacken" lång väg...

Anonym sa...

haha!!
oxiebacken a.k.a mördarbacken.

Erik sa...

VA!! Jag var ju där i söndags...då var det standardpris på Gainomax....typ 240/plattan. Ovärt.
Är det rea nu igen?

Synd bara att det har så lågt protein-innehåll...men fet smak!